
Tvořte firemní časopisy a newslettery, které osloví zákazníky na 1. pohled! Workshop. Brno
23.11.2022 - 9:30 - 15:30
Navigace pro Akce

Víte že, firemní časopis a newsletter je vysoce efektivní marketingový nástroj?
Tištěná nebo digitální periodika a firemní časopisy mají stále své místo v komunikační strategii a tvorbě značky – na workshopu získáte to správné know how, jak je systematicky tvořit.
Zvyšte radikálně věrnost zákazníků ke své značce a firmě díky unikátnímu obsahu své firemní komunikace. Ve věku digitální komunikace máte možnost mimořádně přesně měřit výsledky své komunikace a zlepšovat obsah a cílení své databáze pro rozesílku newsletteru.
Nestačí jen dobrý text, žijeme v době vizuální komunikace a právě dobré vizuály jsou nejvíce sdílené na sociálních sítích. Firemní časopis navíc odráží firemní kulturu a je vhodným nástrojem pro budování značky zaměstnavatele a nábor zaměstnanců.
A: Co se na workshopu dozvíte?
Naučíte se, jak se tvoří atraktivní obsah a jaké jsou jeho moderní formy, které spolehlivě osloví cílovou čtenářů.
Poznáte základy využití vhodných žurnalistických žánrů a publicistiky.
Zjistíte, jak úspěšně šířit obsah na sociálních sítích a dosáhnout organický dosah zdarma.
B: Detailní obsah workshopu:
- Redakce časopisu a interní proces tvorby – co je realistickým cílem firemní komunikace?
- Návaznost na jednotný vizuální styl dané značky – správná barevnost podporuje firemní identitu.
- Kdo je publikum a mluvíme jeho řečí?
- Dlouhodobá obsahová strategie – definujte si předem jasné benefity.
- Firemní či obecní periodikum – styly psaní:
- interní (důležitost vnitropodnikové komunikace, sdílení informací)
- externí (firemní propagace, informování zákazníků a nebo veřejnosti..)
- Klíčová pravidla:
– obrázek pomáhá zvýšit čtenost.
– Infografika a piktogramy – jak je používat?
– Titulní stránka – prodává obsah uvnitř.
– Dobrý titulek je uměním – jak ho psát a nepsat? - Důležité pojmy: autorizace, editace, korektura.
- Etický kodex, ověření faktů a právo autorizace / bulvár a jeho hranice/
- Kudy cesta nevede – na co si dávat pozor a proč to nedělat.
- Specifika šíření periodik v on-line světě:
– CRM a databáze – jak aktualizovat správně své kontakty.
– Newsletter a měření výsledků – GoogleAnalytics a zpětná vazba.
– Jak získávat nové kontakty a oslovit nové cílové skupiny.
– Proč a jak využít sociální sítě a na co si dávat pozor.
C: Cena workshopu
bez DPH | s DPH | |
---|---|---|
Cena člen komory | Kč | |
Cena ostatní | Kč |
Přihlaste se na workshop ještě dnes! Zbývající volná místa: Už jen ??
D: Je workshop vhodný pro mě?
- Program je určen pro všechny pozice vyžadující tvorbu firemních či obecních periodik, tvůrce newsletterů, tiskové mluvčí a PR experty.
- Pro všechny specialisty, kteří vytvářejí firemní časopis nebo obecní periodikum, newsletter, zpravodaj či věstník – v tištěné i elektronické podobě.
Poznámka:
Kurz není vhodný pro ty, kteří jej absolvovali v roce 2019 v Praze!
E: Jaké metody v rámci kurzu použijeme?
- Budeme krátce analyzovat stávající firemní časopisy a newslettery, které si účastníci vezmou s sebou na školení.
- Individuální přístup ke každému účastníkovi.
- Aktivní trénink.
- Výklad obohacený příklady z praxe.
- Klademe důraz na osobní zážitek — praktická cvičení pro osvojení daného tématu, kde získáte okamžitě zpětnou vazbu.
- Vzájemná interaktivní diskuse účastníků, kde si vyměňují své zkušenosti.
F: Proč se mám na workshop přihlásit?
- Je to jeden z nejúspěšnějších kurzů Hospodářské komory realizovaný v Praze.
- Vaše konkurence nespí a sleduje aktuální trendy i vás.
- Cílem není získat certifikát na nástěnku, ale zlepšit firmu díky předaným dlouhodobým zkušenostem lektora.
- Jedinečná možnost konzultace aktuální marketingových témat, které právě ve své firmě řešíte.
- Skvělé občerstvení v rámci workshopu a teplý oběd.
G: Kdo bude lektorem?
Vít Baloušek, lektor a reklamní mág, copywriter, konzultant.
„Jedině spokojený zákazník může být věrným zákazníkem“, říká Vít Baloušek.
Začínal jako novinář, pracoval jako copywriter i kreativní ředitel, kdy řídil tým 18 pracovníků v reklamní agentuře. Má zkušenosti z mezinárodních reklamních agentur Grey, DDB, Proximity/BBDO a Leo Burnett. Nyní se specializuje na originální vzdělávání v oblastech
– kreativní reklamní tvorba,
– strategický marketing, tvorba značky, HR marketing,
– PR, digitální komunikace a sociální sítě, tvorba webu,
– komunikační dovednosti a techniky prodeje, management
– automotive
Je také lektorem marketingového vzdělávání CIMA v rámci certifikace platné pro celou EU. Je autorem první příručky o kreativní tvorbě reklamy na našem trhu – kniha vyšla v nakladatelství Computer Press pod názvem „Žijte a myslete kreativně“.
Nyní se věnuje jako lektor a trenér předávání svých zkušeností z praxe více než 27 let působení v oboru marketingu a reklamy. Školí vždy s důrazem na aplikaci do firemní praxe
Pořád váháte? Tady je 10 důvodů, proč jít na kurz od Hospodářské komory:
-
- Ověřené znalosti z praxe.
- Interaktivita.
- Bez zbytečných řečí.
- Intenzita výuky.
- Možnost osobních konzultací s lektorem.
- Sleva 20 % z kurzovného pro každého člena HK ČR.
- Skvělé občerstvení během akce a teplý oběd.
- Rychlá a free wi-fi.
- Příjemné prostory RHK Brno na Výstavišti.
- Výborná dopravní dostupnost (auto – bezplatné parkování*, bus, tram)
*Mimo konání veletržních akcí.
Nevyhovuje vám kurz? Vyberte si jiný: