Načítám Akce

« Všechny Akce

Tvořte firemní časopisy a newslettery, které osloví zákazníky na 1. pohled! Workshop. Brno

23.11.2022 - 9:30 - 15:30

 

Víte že, firemní časopis a newsletter je vysoce efektivní marketingový nástroj?
Tištěná nebo digitální periodika a firemní časopisy mají stále své místo v komunikační strategii a tvorbě značky – na workshopu získáte to správné know how, jak je systematicky tvořit.

Zvyšte radikálně věrnost zákazníků ke své značce a firmě díky unikátnímu obsahu své firemní komunikace. Ve věku digitální komunikace máte možnost mimořádně přesně měřit výsledky své komunikace a zlepšovat obsah a cílení své databáze pro rozesílku newsletteru.

Nestačí jen dobrý text, žijeme v době vizuální komunikace a právě dobré vizuály jsou nejvíce sdílené na sociálních sítích. Firemní časopis navíc odráží firemní kulturu a je vhodným nástrojem pro budování značky zaměstnavatele a nábor zaměstnanců.

 


A: Co se na workshopu dozvíte?

Naučíte se, jak se tvoří atraktivní obsah a jaké jsou jeho moderní formy, které spolehlivě osloví cílovou čtenářů.

Poznáte základy využití vhodných žurnalistických žánrů a publicistiky.

Zjistíte, jak úspěšně šířit obsah na sociálních sítích a dosáhnout organický dosah zdarma.

 


B: Detailní obsah workshopu:

  • Redakce časopisu a interní proces tvorby – co je realistickým cílem firemní komunikace?
  • Návaznost na jednotný vizuální styl dané značky – správná barevnost podporuje firemní identitu.
  • Kdo je publikum a mluvíme jeho řečí?
  • Dlouhodobá obsahová strategie – definujte si předem jasné benefity.
  • Firemní či obecní periodikum – styly psaní:
    • interní (důležitost vnitropodnikové komunikace, sdílení informací)
    • externí (firemní propagace, informování zákazníků a nebo veřejnosti..)
  • Klíčová pravidla:
    – obrázek pomáhá zvýšit čtenost.
    – Infografika a piktogramy – jak
    je používat?
    – Titulní stránka – prodává obsah uvnitř.
    – Dobrý titulek
    je uměním – jak ho psát a nepsat?
  • Důležité pojmy: autorizace, editace, korektura.
  • Etický kodex, ověření faktů a právo autorizace / bulvár a jeho hranice/
  • Kudy cesta nevede – na co si dávat pozor a proč to nedělat.
  • Specifika šíření periodik v on-line světě:
    – CRM a databáze – jak aktualizovat správně své kontakty.
    – Newsletter a měření výsledků – GoogleAnalytics a zpětná vazba.
    – Jak získávat nové kontakty a oslovit nové cílové skupiny.
    – Proč a jak využít sociální sítě a na co si dávat pozor.

C: Cena workshopu

bez DPH s DPH
Cena člen komory
Cena ostatní

Přihlaste se na workshop ještě dnes! Zbývající volná místa: Už jen ??

 

 

CHCI SE PŘIHLÁSIT

 

 


D: Je workshop vhodný pro mě?

  • Program je určen pro všechny pozice vyžadující tvorbu firemních či obecních periodik, tvůrce newsletterů, tiskové mluvčí a PR experty.
  • Pro všechny specialisty, kteří vytvářejí firemní časopis nebo obecní periodikum, newsletter, zpravodaj či věstník – v tištěné i elektronické podobě.

Poznámka:
Kurz není vhodný pro ty, kteří jej absolvovali v roce 2019 v Praze!


E: Jaké metody v rámci kurzu použijeme?

  • Budeme krátce analyzovat stávající firemní časopisy a newslettery, které si účastníci vezmou s sebou na školení.
  • Individuální přístup ke každému účastníkovi.
  • Aktivní trénink.
  • Výklad obohacený příklady z praxe.
  • Klademe důraz na osobní zážitek — praktická cvičení pro osvojení daného tématu, kde získáte okamžitě zpětnou vazbu.
  • Vzájemná interaktivní diskuse účastníků, kde si vyměňují své zkušenosti.

F: Proč se mám na workshop přihlásit?

  • Je to jeden z nejúspěšnějších kurzů Hospodářské komory realizovaný v Praze.
  • Vaše konkurence nespí a sleduje aktuální trendy i vás.
  • Cílem není získat certifikát na nástěnku, ale zlepšit firmu díky předaným dlouhodobým zkušenostem lektora.
  • Jedinečná možnost konzultace aktuální marketingových témat, které právě ve své firmě řešíte.
  • Skvělé občerstvení v rámci workshopu a teplý oběd.


G: Kdo bude lektorem?

Vít Baloušek, lektor a reklamní mág, copywriter, konzultant.

Jedině spokojený zákazník může být věrným zákazníkem“, říká Vít Baloušek.

Začínal jako novinář, pracoval jako copywriter i kreativní ředitel, kdy řídil tým 18 pracovníků v reklamní agentuře. Má zkušenosti z mezinárodních reklamních agentur Grey, DDB, Proximity/BBDO a Leo Burnett. Nyní se specializuje na originální vzdělávání v oblastech
– kreativní reklamní tvorba,
– strategický marketing, tvorba značky, HR marketing,
– PR, digitální komunikace a sociální sítě, tvorba webu,
– komunikační dovednosti a techniky prodeje, management
– automotive
Je také lektorem marketingového vzdělávání CIMA v rámci certifikace platné pro celou EU. Je autorem první příručky o kreativní tvorbě reklamy na našem trhu – kniha vyšla v nakladatelství Computer Press pod názvem „Žijte a myslete kreativně“.

Nyní se věnuje jako lektor a trenér předávání svých zkušeností z praxe více než 27 let působení v oboru marketingu a reklamy. Školí vždy s důrazem na aplikaci do firemní praxe


Pořád váháte? Tady je 10 důvodů, proč jít na kurz od Hospodářské komory:

    1. Ověřené znalosti z praxe.
    2. Interaktivita.
    3. Bez zbytečných řečí.
    4. Intenzita výuky.
    5. Možnost osobních konzultací s lektorem.
    6. Sleva 20 % z kurzovného pro každého člena HK ČR.
    7. Skvělé občerstvení během akce a teplý oběd.
    8. Rychlá a free wi-fi.
    9. Příjemné prostory RHK Brno na Výstavišti.
    10. Výborná dopravní dostupnost (auto – bezplatné parkování*, bus, tram)

    *Mimo konání veletržních akcí.

     

    CHCI SE PŘIHLÁSIT

     

    Nevyhovuje vám kurz? Vyberte si jiný:

    SEZNAM KURZŮ

Pořadatel

Hospodářská komora ČR
Webová stránka:
www.komora.cz

Ostatní

E-mail pořadatele
sedlackova@rhkbrno.cz
Telefon
532 194 928