
- akce již proběhla.
Tvořte firemní časopisy a newslettery, které mají smysl! Workshop
28.2.2019 - 9:00 - 15:00
Navigace pro Akce

Firemní časopis a newsletter není přežitek! Může zvýšit radikálně věrnost zákazníků ke značce a firmě. Ano, tištěná a digitální periodika a firemní časopisy mají stále své místo v komunikační strategii a tvorbě značky – na našem kurzu získáte to správné know how. V době digitální komunikace máte možnost mimořádně přesně měřit výsledky své firemní komunikace a neustále zlepšovat obsah a cílení své databáze pro rozesílku newsletteru.
Nestačí jen dobrý text, žijeme v době fotografií a vizuální komunikace, právě vizuály jsou nejvíce sdílené na sociálních sítích. Firemní časopis navíc odráží firemní kulturu a může být ideálním nástrojem pro budování značky zaměstnavatele – to v dnešní době nízké nezaměstnanosti je mimořádně důležité.
A: Co se na workshopu dozvíme?
- Poznáte základy vhodných žurnalistických žánrů a publicistiky.
- Naučíte se, jak se tvoří atraktivní obsah a jaké jsou jeho moderní formy, které skutečně osloví cílovou skupinu čtenářů.
- Zjistíte, jak úspěšně šířit obsah na sociálních sítích a dosáhnout organický dosah zdarma.
Nezapomeňte, že celková kapacita workshopu omezená jen na 13 míst!
Cena workshopu:
bez DPH | s DPH | |
---|---|---|
Cena člen komory | 3.000 Kč | 3.630 Kč |
Cena ostatní | 3.729,75 Kč | 4.513 Kč |
Detailní obsah školení formou workshopu:
- Redakce časopisu a interní proces tvorby
- Návaznost na jednotný visuální styl dané značky – správná barevnost
- Kdo je publikum a mluvíme jeho řečí?
- Dlouhodobá obsahová strategie – co chceme sdělit a proč
- Firemní či obecní periodikum – styly psaní
- interní (důležitost vnitropodnikové komunikace, sdílení informací)
- externí (firemní propagace, informování zákazníků a nebo občanů..)
- Obrázek pomáhá zvýšit čtenost
- Infografika – jak ji používat
- Titulní stránka – proč ji řešit
- Dobrý titulek je uměním – jak ho psát a nepsat
- Důležité pojmy: autorizace, editace, korektura
- Etický kodex, ověření faktů a právo autorizace / bulvár a jeho hranice/
- Kudy cesta nevede – na co si dávat pozor a proč to nedělat
Specifika šíření periodik v on-line světě
- CRM a databáze – jak aktualizovat správně své kontakty
- Newsletter a měření výsledků – GoogleAnalytics a zpětná vazba
- Jak získávat nové kontakty a oslovit nové zákazníky
- Proč a jak využít sociální sítě a na co si dávat pozor
B: Je workshop vhodný pro mě?
- Program je určen pro všechny pozice vyžadující tvorbu firemních či obecních periodik, tvůrce newsletterů, tiskové mluvčí a PR experty.
- Kurz je určen pro všechny specialisty, kteří vytvářejí firemní časopis nebo obecní periodikum, newsletter, zpravodaj či věstník – v tištěné i elektronické podobě.
C: Jaké metody v rámci kurzu použijeme?
- Budeme krátce analyzovat stávající firemní časopisy a newslettery, které si účastníci vezmou sebou na školení.
- Individuální přístup ke každému účastníkovi.
- Aktivní trénink.
- Výklad obohacený příklady z praxe.
- Klademe důraz na osobní zážitek — praktická cvičení pro osvojení daného tématu, kde získáte okamžitě zpětnou vazbu.
- Vzájemná interaktivní diskuse účastníků, kde si vyměňují své zkušenosti.
D: Kdo bude lektorem?
Vít Baloušek, lektor a reklamní mág, copywriter, konsultant
„Jedině spokojený zákazník může být věrným zákazníkem“, říká Vít Baloušek.
Začínal jako novinář, pracoval jako copywriter i kreativní ředitel, kdy řídil tým 18 pracovníků v reklamní agentuře. Má zkušenosti z mezinárodních reklamních agentur Grey, DDB, Proximity/BBDO a Leo Burnett, specializuje se nyní na originální vzdělávání v oblastech – kreativní reklamní tvorba, strategický marketing, tvorba značky – brand management, komunikační dovednosti a techniky prodeje, digitální komunikace a sociální sítě a také na oblast automotive. Je i lektorem marketingového vzdělávání CIMA v rámci certifikace platné pro celou EU. Je autorem první příručky o kreativní tvorbě reklamy na našem trhu – kniha vyšla v nakladatelství Computer Press pod názvem „Žijte a myslete kreativně“.
Nyní se věnuje jako lektor a trenér předávání svých zkušeností z praxe více než 25 let působení v oboru marketingu a reklamy – školí formou worskhopu s důrazem na aplikaci do praxe.
Pořád váháte? Tady je 10 důvodů, proč jít na kurz od Hospodářské komory:
-
-
-
-
-
-
- Ověřené znalosti z praxe
- Interaktivita
- Bez zbytečných řečí
- Intenzita výuky
- Možnost osobních konzultací s lektorem
- Sleva 20 % z kurzovného pro každého člena HK ČR
- Občerstvení během kurzu
- Rychlá a free wi-fi
- Moderní prostory Florentina
- Výborná dopravní dostupnost (vlak, metro, bus, tram)
-
-
-
-
-