
- akce již proběhla.
🔴 Řízení kybernetických rizik ve firmě není pro ajťáky! On-line webinář
4.5.2022 - 10:00 - 12:30
Navigace pro Akce

Nejvyšším „IT sekuriťákem“ ve firmě je vždy její statutární zástupce, který odpovídá za bezpečnost a chod firmy. Nikoliv ajťák.
V Evropě skokově narostly kybernetické útoky. A vy, vedoucí pracovník (nikoliv lidé z IT) potřebujete vědět:
- Jak předem minimalizovat případné škody?
- Jak postupovat a co dělat, když k nastane útok?
- Zda platit útočníkům výpalné za zablokovaná/odcizená data?
- Jak po útoku co nejdříve a bezpečně znovu rozjet fungování firmy?
Experti účastníkům představí strategické postupy, jak minimalizovat při kybernetickém útoku případné ztráty a jak jim předcházet.
Přihlaste se na webinář a získejte od expertů strategické postupy, jak minimalizovat při kybernetickém útoku případné ztráty a jak jim předcházet.
A: Program webináře:
10:05-10:25 Jan Burian, IDC (Head of IDC Manufacturing Insights EMEA)
Výrobní firmy se stávají stále častěji terčem útoku nejen obyčejných hackerů, ale i státy podporovanými sofistikovanými organizacemi.
Nastavení rolí a odpovědností vysokého a středního managementu proto musí na tyto skutečnosti a trendy adekvátně reagovat.
Cyber security není jen o budování bezpečné IT infrastruktury, ale souvisí s celkovým konceptem nastavení odolnosti jakékoli firmy.
S rozvojem digitalizace a rostoucí potřebou sdílení dat mimo vlastní společnost nabývá na významu i zajištěni bezpečnosti OT (Operational Technology) systémů.
V rámci vstupu Jana Buriana se společně podíváme na situaci v oblasti kybernetických-hrozeb ve výrobních společnostech s implikacemi do agendy top managementu těchto firem.
10:35-10:55 Milan Habrcetl, CISCO (Cyber Security)
Zajistit bezpečnost podnikání vyžaduje pečlivou přípravu a je to odpovědností vedení firmy.
Vytyčení cílů a strategie společnosti patří mezi základy řízení podniků, ale strategie spojená s tvorbou bezpečnostních scénářů (přírodní živly, požár, kybernetický útok…) není ve firmách zdaleka běžná.
– Jak se připravit na stále se měnící prostředí?
– Jak postupovat strategicky při stále sofistikovanějších hrozbách?
– Co práce z domova?
– Bezpečnost industriálních sítí?
Nikdo přece nechce, aby se po firma po útoku nebo katastrofě už nerozjela. O tom jak tomu předcházet a co dělat, když situace se dozvíte během vystoupení Milana Habrcetla
11:05-11:25 Pavla Jelečková, Národní úřad pro kybernetickou a informační bezpečnost (vedoucí Odd. kontroly 2)
Proces řízení kontinuity činností umožní vaší organizaci efektivně překlenout narušení provozu tak, aby byly dopady narušení co nejmenší a obnova co nejrychlejší.
Chrání nejen zájmy odpovědných a zainteresovaných osob, klíčových akcionářů, ale i dobrou pověst a značku organizace. Měl by tedy být součástí standardních procesů organizace.
Jaká je realita? Jaké jsou nejčastější nedostatky v oblasti řízení kontinuity činností, které NÚKIB identifikuje při prováděných kontrolách a jaké jsou aktuální hrozby v oblasti kybernetické bezpečnosti? To i mnoho další se dozvíte v rámci přednášky Pavly Jelečkové.
11:35-11:55 Josef Javora, TIS Partners (nezávislý konzultant)
Ve 100 % případů odpovídá za chod firmy její statutární zástupce. Ale…
99 % menších a středních firem má nastavené, že odpovědnost za řízení informačních rizik má na starosti správce IT!
Bez správného nastavení odpovědnosti nelze informační rizika řídit a ani dobře plánovat investice do bezpečnosti. Potřebujete zajistit, aby hrozící dopady rizika neohrožovaly váš hospodářský výsledek resp. samotnou existenci firmy.
Josef Javora ve svém příspěvku rozebere:
– Proč je špatně když kybernetickou bezpečnost ve firmě řídí správce IT?
– Jaká to přináší rizika?
– Že v kombinaci odpovědnosti za správu IT a bezpečnosti může být značný střet zájmů
– Jak se to dá snadno vyřešit?
Webinář proběhne formou on-line panelové diskuse. Ta bude prokládána vystoupeními jednotlivých řečníků. Po každém vystoupení (stejně jako na konci akce), bude prostor pro dotazy diváků.
B: Cena webináře
bez DPH | s DPH | |
---|---|---|
Cena člen komory | Kč | |
Cena ostatní | Kč |
Přihlaste se na webinář ještě dnes! Zbývající volná místa: Už jen ??
C: Je webinář vodný pro mě?
Akce je určená zástupcům top managementu, primárně ze segmentu malých a středních firem. Registrace ale bude otevřená komukoliv.
D: Proč se mám na webinář přihlásit?
- 2 hodiny nabité spoustou praktických informací.
- On-line chat vystupujícími.
- Možnost živé diskuze s ostatními účastníky prostřednictvím aplikace po celou dobu webináře
- Nemusíte nikam cestovat. Webinář budete sledovat tam, kde vám to vyhovuje.
- Ověřené a velmi jednoduché on-line řešení.
- Žádné speciální nároky na počítač, internet.
- Nemusíte do počítače/mobilu nic instalovat.
Pořád váháte? Tady je 6 důvodů, proč jít na webinář od Hospodářské komory:
- Ověřené znalosti z praxe
- Interaktivita
- Bez zbytečných řečí
- Intenzita výuky
- Možnost osobních konzultací s lektorem
- Sleva 20 % z kurzovného pro každého člena HK ČR
Nevyhovuje vám kurz? Vyberte si jiný: