Načítám Akce

« Všechny Akce

  • akce již proběhla.

🔴 Řízení kybernetických rizik ve firmě není pro ajťáky! On-line webinář

4.5.2022 - 10:00 - 12:30

Nejvyšším „IT sekuriťákem“ ve firmě je vždy její statutární zástupce, který odpovídá za bezpečnost a chod firmy. Nikoliv ajťák.

V Evropě skokově narostly kybernetické útoky. A vy, vedoucí pracovník (nikoliv lidé z IT) potřebujete vědět:

  • Jak předem minimalizovat případné škody?
  • Jak postupovat a co dělat, když k nastane útok?
  • Zda platit útočníkům výpalné za zablokovaná/odcizená data?
  • Jak po útoku co nejdříve a bezpečně znovu rozjet fungování firmy?

Experti účastníkům představí strategické postupy, jak minimalizovat při kybernetickém útoku případné ztráty a jak jim předcházet.

Přihlaste se na webinář a získejte od expertů strategické postupy, jak minimalizovat při kybernetickém útoku případné ztráty a jak jim předcházet.


A: Program webináře:

10:05-10:25  Jan Burian, IDC (Head of IDC Manufacturing Insights EMEA)

Výrobní firmy se stávají stále častěji terčem útoku nejen obyčejných hackerů, ale i státy podporovanými sofistikovanými organizacemi.

Nastavení rolí a odpovědností vysokého a středního managementu proto musí na tyto skutečnosti a trendy adekvátně reagovat.
Cyber security není jen o budování bezpečné IT infrastruktury, ale souvisí s celkovým konceptem nastavení odolnosti jakékoli firmy.

S rozvojem digitalizace a rostoucí potřebou sdílení dat mimo vlastní společnost nabývá na významu i zajištěni bezpečnosti OT (Operational Technology) systémů.
V rámci vstupu Jana Buriana se společně podíváme na situaci v oblasti kybernetických-hrozeb ve výrobních společnostech s implikacemi do agendy top managementu těchto firem.

 

10:35-10:55  Milan Habrcetl, CISCO (Cyber Security)

Zajistit bezpečnost podnikání vyžaduje pečlivou přípravu a je to odpovědností vedení firmy.

Vytyčení cílů a strategie společnosti patří mezi základy řízení podniků, ale strategie spojená s tvorbou bezpečnostních scénářů (přírodní živly, požár, kybernetický útok…) není ve firmách zdaleka běžná.

– Jak se připravit na stále se měnící prostředí?
– Jak postupovat strategicky při stále sofistikovanějších hrozbách?
– Co práce z domova?
– Bezpečnost industriálních sítí?

Nikdo přece nechce, aby se po firma po útoku nebo katastrofě už nerozjela. O tom jak tomu předcházet a co dělat, když situace se dozvíte během vystoupení Milana Habrcetla

 

11:05-11:25  Pavla Jelečková, Národní úřad pro kybernetickou a informační bezpečnost (vedoucí Odd. kontroly 2)

Proces řízení kontinuity činností umožní vaší organizaci efektivně překlenout narušení provozu tak, aby byly dopady narušení co nejmenší a obnova co nejrychlejší.

Chrání nejen zájmy odpovědných a zainteresovaných osob, klíčových akcionářů, ale i dobrou pověst a značku organizace. Měl by tedy být součástí standardních procesů organizace.

Jaká je realita? Jaké jsou nejčastější nedostatky v oblasti řízení kontinuity činností, které NÚKIB identifikuje při prováděných kontrolách a jaké jsou aktuální hrozby v oblasti kybernetické bezpečnosti? To i mnoho další se dozvíte v rámci přednášky Pavly Jelečkové.

 

11:35-11:55  Josef Javora, TIS Partners (nezávislý konzultant)

Ve 100 % případů odpovídá za chod firmy její statutární zástupce. Ale…
99 % menších a středních firem má nastavené, že odpovědnost za řízení informačních rizik má na starosti správce IT!

Bez správného nastavení odpovědnosti nelze informační rizika řídit a ani dobře plánovat investice do bezpečnosti. Potřebujete zajistit, aby hrozící dopady rizika neohrožovaly váš hospodářský výsledek resp. samotnou existenci firmy.

Josef Javora ve svém příspěvku rozebere:
– Proč je špatně když kybernetickou bezpečnost ve firmě řídí správce IT?
– Jaká to přináší rizika?
– Že v kombinaci odpovědnosti za správu IT a bezpečnosti může být značný střet zájmů
– Jak se to dá snadno vyřešit?

Webinář proběhne formou on-line panelové diskuse. Ta bude prokládána vystoupeními jednotlivých řečníků. Po každém vystoupení (stejně jako na konci akce), bude prostor pro dotazy diváků.


B: Cena webináře

bez DPH s DPH
Cena člen komory
Cena ostatní

Přihlaste se na webinář ještě dnes! Zbývající volná místa: Už jen ??

 

CHCI SE PŘIHLÁSIT

 


C: Je webinář vodný pro mě? 

Akce je určená zástupcům top managementu, primárně ze segmentu malých a středních firem. Registrace ale bude otevřená komukoliv.


D: Proč se mám na webinář přihlásit?

  • 2 hodiny nabité spoustou praktických informací.
  • On-line chat vystupujícími.
  • Možnost živé diskuze s ostatními účastníky prostřednictvím aplikace po celou dobu webináře
  • Nemusíte nikam cestovat. Webinář budete sledovat tam, kde vám to vyhovuje.
  • Ověřené a velmi jednoduché on-line řešení.
  • Žádné speciální nároky na počítač, internet.
  • Nemusíte do počítače/mobilu nic instalovat.

Pořád váháte? Tady je 6 důvodů, proč jít na webinář od Hospodářské komory:

  1. Ověřené znalosti z praxe
  2. Interaktivita
  3. Bez zbytečných řečí
  4. Intenzita výuky
  5. Možnost osobních konzultací s lektorem
  6. Sleva 20 % z kurzovného pro každého člena HK ČR

 

 

CHCI SE PŘIHLÁSIT

 

 

Nevyhovuje vám kurz? Vyberte si jiný:

SEZNAM KURZŮ

 

Místo konání

On-line webinář
Česká republika

Ostatní

E-mail pořadatele
kurzy@komora.cz
Telefon
602262145