
- akce již proběhla.
Průšvih ve firmě? Zvládněte krizovou komunikaci na jedničku. Workshop
14.2.2019 - 10:00 - 16:00
Navigace pro Akce

Pomluví vás bývalý zaměstnanec, naštvaný zákazník nebo konkurence. Stane se nehoda, uniknou vám data. Média to zajímá, volají, píší o vás. Internetem se šíří „zaručené“ zprávy bleskovou rychlostí. Že se vás to netýká? Problém pořešíte a vysvětlíte, až když se objeví? Chyba! Rozjetou krizi a hlavně „humbuk“ okolo už možná nezastavíte. Situaci je třeba uchopit správně, včas a komunikovat s médii aktivně.
Nenechte se zaskočit! Připravte svou firmu, sebe i tým na možnost nenadálé události. Přijďte na workshop „Průšvih ve firmě? Zvládejte krizovou komunikaci na jedničku“.
Úspěšný kurz pro velký zájem v roce 2018 letos opět opakujeme!
A: Co se na workshopu dozvím?
- Jak připravit svou firmu, sebe nebo tým na možnost nenadálé události
- Že špatně vedená krizová komunikace s médii bývá pro firmu fatální
- Jak účinně bránit pověst vaší firmy v případě nenadálé události
- Varianty, zákonitosti a nástroje krizové komunikace s médii
- Naučíte se odolat tlaku, který krize ze své povahy vytváří
- Jak můžete při správném postupu obrátit pohromu v příležitost
- Co je to krize a jaké jsou její typy a proč se vyplatí je znát
- jak vzniká a komu hrozí
- příprava na ni – krizový audit a scénář
- proč je dobré mít krizový tým, komunikační plán, web
- když krize propukne – jak myslet, čeho se držet
- role zaměstnanců firmy v krizi
- co udělat pro to, aby se podobná situace neopakovala
- krizové Public Relations na příkladech z praxe
- Jaké to je stát pod tlakem před televizní kamerou?
- Získáte možnost jedné online konzultace s lektorem zdarma i po skončení kurzu
Nezapomeňte, že celková kapacita workshopu omezená jen na 13 míst!
Cena workshopu:
bez DPH | s DPH | |
---|---|---|
Cena člen komory | 3.200 Kč | 3.872 Kč |
Cena ostatní | 3.929,75 Kč | 4.755 Kč |
B: Je workshop vhodný pro mě?
Kurz ocení každý, kdo se chce seznámit s pravidly krizové komunikace:
- šéfové a manažeři firem, kteří potřebují znát krizové PR v kontextu s krizovým řízením firmy
- markeťáci
- obchodníci
- pracovníci tiskových oddělení a píáristi
- personalisté
C: Proč se mám na workshop přihlásit?
- I zdánlivá banalita dokáže zničit pověst vaší firmy, zahubit ji. Může to být cokoliv a přijít nečekaně.
- Je třeba postavit se věci čelem, jednat rychle ale s rozvahou.
- Kdo má plán, ví, co má dělat.
- Štěstí přeje připraveným.
D: Kdo bude lektorem?
Hana Hejsková – certifikovaná lektorka, mentorka, mediální konzultantka a trenérka.
S účastníky kurzů sdílí zkušenosti z mnohaleté praxe v oblasti komunikace s médii včetně krizového public relations.
V minulosti realizovala různorodé komunikační projekty v Čechách a na Slovensku. Byla ředitelkou vnitřní a vnější komunikace, šéfredaktorkou interních časopisů.
V roce 2009 se stala nejcitovanější tiskovou mluvčí firem z komerční sféry v České republice. Pět let také zastupovala ČR v porotě mezinárodní komunikační soutěže European Excellence Awards.
Studovala pedagogiku, ekonomiku služeb a cestovní ruch, mezinárodní vztahy, řízení lidských zdrojů a řadu programů z oblasti komunikace.
Pořád váháte? Tady je 10 důvodů, proč jít na kurz od Hospodářské komory:
-
-
-
-
-
-
- Ověřené znalosti z praxe
- Interaktivita
- Bez zbytečných řečí
- Intenzita výuky
- Možnost osobních konzultací s lektorem
- Sleva 20 % z kurzovného pro každého člena HK ČR
- Občerstvení během kurzu
- Rychlá a free wi-fi
- Moderní prostory Florentina
- Výborná dopravní dostupnost (vlak, metro, bus, tram)
-
-
-
-
-