Načítám Akce

« Všechny Akce

  • akce již proběhla.

„METODIKY K VEŘEJNÝM ZAKÁZKÁM – Jak soutěžit v marketingu a komunikaci“

2.3.2017

Cílem semináře je co nejpraktičtější a nejsrozumitelnější formou seznámit účastníky semináře se základy problematiky zadávání veřejných zakázek a s hlavními změnami, které přináší nový zákon č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek, jehož účinnost nastala 1. 10. 2016.

Termín konání: 2. března 2017 / 9 – 13 hodin (registrace 8:40 – 9:00)

Připravujete nové webové stránky? Chcete komunikovat na sociálních sítích, tvoříte propagační materiály, videa? Přesvědčujete občany, aby dbali na čistotu, nebo oslovujete adepty pro práci u policie? Zkrátka potřebujete efektivně komunikovat se svým okolím a hledáte dodavatele. A tady nastává problém – jak zakázku vypsat, jaká kvalifikační a hodnotící kritéria zvolit, jak oslovit vhodné dodavatele, jak sestavit hodnotící komisi. S jediným kritériem ceny si tentokrát nevystačíte. A to vše v rámci zákona.

Hlavními tématy semináře jsou:
• Jak se orientovat v nových pravidlech zadávání veřejných zakázek
• Hlavní novinky veřejného zadávání se zaměřením na zadávání na kvalitu
• Průvodce veřejnou zakázkou na služby v oblasti komunikace
• Případová studie zaměřená veřejnou zakázku na služby v oblasti komunikace
Program včetně pozvánky naleznete v příloze. Cena semináře je 1 090,- Kč bez DPH pro členy HK ČR a 1 390,- Kč bez DPH pro nečleny.

Místo

Hospodářské komory ČR, Florentinum, recepce A, Na Florenci 2116/15, Praha 1

Kontakt:

V případě Vašeho zájmu se prosím registrujte na e-mail suva@komora.cz  nejpozději do 24. února 2017.

Organizátor:

Hospodářská komora České republiky ve spolupráci s Asociací Komunikačních Agentur

Mapa:

Podrobnosti

Datum:
2.3.2017
Rubrika Akce: