
- akce již proběhla.
JAK VYBRAT INFORMAČNÍ SYSTÉM A NESPÁLIT SE
15.9.2016 - 8:30 - 13:30
Navigace pro Akce
Každý výběr informačního systému a jeho implementace je pro implementujícího velmi riskantní a drahý krok. Aby byl projekt úspěšný, musí být splněno několik podmínek.
Ten, kdo nový informační systém vybírá, je ve velké nevýhodě před těmi, kteří jej prodávají. Proto nabízíme posluchačům seznámení se s úskalími a stanovením cílů tohoto kroku, přístupem k výběru vhodného dodavatele, základními zásadami při sestavení zadávací dokumentace, způsoby provedení výběrových řízení, problematikou návrhu a sjednání smluvního vztahu a cenové politiky. Upozorníme také na časté chyby, které se ve výběrových řízeních dělají.
Program semináře:
8.30 – 9.00 hod. Registrace účastníků
9.00 – 10.00 hod Jste připraveni na implementaci nového systému?
Fáze a rizika výběru informačního systému
10.00 – 11.00 hod. Zásady při vytváření zadání pro výběr IS
Organizace výběrových řízení, hodnocení nabídek
11.00 – 11.30 hod. Přestávka s občerstvením
11.30 – 12.30 hod. Sjednávání implementačních smluv, na co se často zapomíná
Zásady pro jednání o ceně
12:30 – 13.30 hod. Vedení implementačních projektů a řízení implementace
Diskuze
Typ
Organizátor:
Regionální hospodářská komora Brno, Výstaviště 1, Brno
Místo konání:
Regionální hospodářská komora Brno, Výstaviště 1, areál BVV
Kontakt:
Dagmar Sedláčková, skoleni@rhkbrno.cz, 532 194 928