
- akce již proběhla.
Dělejte moderní marketing i s malým rozpočtem. Cyklus 5 seminářů od profíka z Red Bullu
22.1.2020 - 27.5.2020
Navigace pro Akce

Série patří mezi nejúspěšnější kurzy roku 2018 a 2019!
Využijte skvělé příležitosti a získejte know-how od marketingového profesionála Milana Formánka, který se v Red Bull Media House stará o 30 zemí. Přihlaste se na setkání, která jsou všechny nabitá tipy, triky & návody jak uspět bez velkého rozpočtu.
5 praktických seminářů, které vám pomůžou k lepším výsledkům:
- Tvořte skvělý obsah! (22 1. 2020) VYPRODÁNO!
- Buďte kreativní! (26. 2. 2020)
- Šetřte svůj čas! Aplikace a produktivita. (25. 3. 2020)
- Influenceři a trendy. (22. 4. 2020)
- Jak na chytrý marketing bez rozpočtu? (27. 5. 2020)
Každý marketing může být lepší
Každý marketing může být lepší. Občas se podnikání rozjede tak rychle a obchodních aktivit je tolik, že na řízenou propagaci nezbývá čas či volné zdroje. Věděli jste, že k tomu dnes ani nepotřebujete velké peníze?
Ať již vaše firma začíná, roste, je na rozcestí či klesá, v každé fázi pomáhá určitá marketingová strategie. V tomto kurzu nejde o “jak na Facebook”, ale o nadčasové přístupy s širokým uplatněním, je školení vhodné pro šéfy, specialisty i pro ty, kteří se marketingu prozatím nevěnovali.
Vyhněte se osudu firem Kodak, Nokia, Polaroid…
Víte jak na digitalizaci při zachování hodnot? Co a jak citlivě transformovat, jak nadchnout sebe a kolegy pro změny, které jsou nevyhnutelné pro udržitelný úspěch na trhu? Je přirozené, že lidská psychika se brání změnám. A pak jsou z bývají rychlé pády, jak ukazují příběhy firem Kodak, Nokia, Pontiac, Blockbuster, Polaroid a dalších.
Mnoho let nejúspěšnější ve svém oboru, pak velmi rychle poraženy. A přitom mohly startupy a novou konkurenci snadno zvládnout. Měly vše. Pozici na trhu, cashflow, tým, výrobu, distribuci… Stačilo mít větší zájem učit se o novém světě. Změna je totiž jediná konstanta. A právě tato série workshopů Vám může ihned pomoci být lepší než konkurence.
A: Proč přijít na semináře?
Přečtěte si, co napsali lidé, kteří již Milana „zažili“ na vlastní kůži:
„Pohled pana Formánka na svět je vizionářský a naprosto radikálně změnil mé uvažování.“
JAKUB KOVAŘÍK – NATURFYT BIO S.R.O.
„Myslím si, že pan Formánek je v současnosti největším odborníkem u nás na poli content marketingu. Sálá z něj nadšení a zkušenost. A hlavně dává praktické rady k realizaci. Konečně po dlouhé době inspirativní kurz z praxe. Povinný kurz pro každého tradičního marketéra.“
PAVEL FRIEDRICH – DOTYKACKA/VISION 2.35/PYGMALIOS/STOCK
„Dozvěděl jsem se spoustu nového. Profi prezentace, profi přednes, záživné, zábavné, zajímavé, přínosné.“
DALIBOR PÁLKA – ROYAL EVENT S.R.O.
„Po dnešním workshopu jsem nabitá nápady, inspirací, mám otevřenou mysl, ale zároveň jsem nabyla vnitřní klid a pohodu.“
ADÉLA KOPCOVÁ – AROMATICA CZ, S.R.O.
„Pro mne určitě jedno z nejlepších a nejpřínosnějších školení na téma marketing. Velký přesah i do managementu a procesů.“
VLADISLAV NADBEREŽNÝ – INPRESS A.S.
„Děkuji za přínosný seminář s konkrétními příklady a vysvětlením jednotlivých problematik.“
KAREL HEIS – PEKAŘSTVÍ MALINOVÁ, S.R.O.
„Díky za příval informací a svěží vítr, které pomohou rozčeřit naše firemní vody.“
EDITA BÜRGEROVÁ – EGEM S.R.O.
B: Jaká je cena seminářů?
Samostatný seminář stojí:
3.900 Kč (4.719 Kč s DPH) pro členy Komory
4.880 Kč (5.905 Kč s DPH) pro nečleny
Pokud si objednáte všech 5 seminářů najednou, dostanete od nás jeden zdarma. Při vyplňování přihlášky na poslední akci, to prosím uveďte do poznámky.
C: Co mi semináře přinesou?
Jako šéf/majitel budete moci lépe:
- propojit svoji letitou odbornost s novými trendy.
- využít atraktivní příležitosti průmyslu 4.0 a digitalizace.
- nastavit si priority pro udržitelnost v rychle se měnícím tržním prostředí.
- inspirovat svůj tým a ukázat, jaký jste vizionář, vést příkladem, aby se zaměstnanci rozvíjeli.
Jako specialista/markeťák budete moci lépe:
- okamžitě uplatnit nové znalosti. Netřeba dalších investic či složitých procesů.
- zaujmout nové generace.
- briefovat agentury či externisty.
- vybudovat pevné základy, na nichž pak můžete dál stavět, jelikož dostanete odkazy na kurzy zdarma.
D: Proč se mám na semináře přihlásit?
- Je to jeden z nejúspěšnějších kurzů Hospodářské komory v letech 2018 a 2019.
- Vaše konkurence nespí a sleduje aktuální trendy i vás.
- Cílem není získat certifikát na nástěnku, ale zlepšit firmu díky předaným několikaletým zkušenostem.
- Jedinečná možnost konzultace i dalších vašich marketingových témat.
Vyberte si svůj kurz a přihlaste se ještě dnes. Kapacita kurzů je omezená.
- Tvořte skvělý obsah! (22 1. 2020)
- Buďte kreativní! (26. 2. 2020)
- Šetřte svůj čas! Aplikace a produktivita. (25. 3. 2020)
- Influenceři a trendy. (22. 4. 2020)
- Jak na chytrý marketing bez rozpočtu? (27. 5. 2020)
E: Kdo bude lektorem?
Milan Formánek
profesionál, který pracuje 13 let v marketingu Red Bull Media House. Otestoval různé přístupy na více jak 200 projektech a pomohl přes 100 světovým sportovcům a umělcům. Věnuje se také školením pro neziskovky, univerzity a vybrané firmy (Hospodářská komora, T-Mobile, Siemens, CAMP Institut plánování a rozvoje Prahy, ODIVI z Forbes 30 pod 30, Czechitas).
Jeho bohatá praxe spojená s teorií získanou z poslechu 300+ obchodních audio knížek, představují skvěle namíchaný koktej marketingových postupů, tipů a triků. Velmi rád sdílí své zkušenosti a inspiruje ho propojování kreativců s novými technologiemi a byznysem. Milanovou misí je zvyšovat etiku a estetiku marketingu.
Pořád váháte? Tady je 10 důvodů, proč jít na kurz od Hospodářské komory:
- Ověřené znalosti z praxe
- Interaktivita
- Bez zbytečných řečí
- Intenzita výuky
- Možnost osobních konzultací s lektorem
- Sleva 20 % z kurzovného pro každého člena HK ČR
- Občerstvení během kurzu
- Rychlá a free wi-fi
- Moderní prostory Florentina
- Výborná dopravní dostupnost (vlak, metro, bus, tram)