
- akce již proběhla.
? COVID & státní podpora podnikatelům. Jakou podporu můžete ještě získat od státu a na co si dát pozor? On-line webinář
22.7.2020 - 9:00 - 12:00
Navigace pro Akce

Doba covidová přinesla nejen spoustu zákazů, omezení a následně množství vládních programů na podporu podnikatelů.
– Které ještě platí?
– Jak fungují?
– Pro koho jsou určené?
– Na co máte jako podnikatelé ještě nárok?
– Jak na insolvenci firem ale i zaměstnanců?
Je snadné se v tom ztratit. To ale nemusí být váš případ. Jděte na to chytře!
Přihlaste se na webinář a získejte odpovědi na tyto, ale i na své otázky. 3 hodiny nabité praktickými informacemi od 9 expertů.
A: Program webináře:
9:00-9:15 Příspěvek zaměstnavatelům na mzdy
- Program Antivirus A a B v době uvolňování opatření a restartu ekonomiky:
– rozdíly mezi programy,
– pro které firmy jsou vhodné,
– ve kterých situacích můžete využít jeden nebo druhý?
JUDr. Kateřina Kozáková (Hospodářská komora ČR)
Právník Odboru legislativy práva a analýz Úřadu Hospodářské komory ČR, tajemnice Sekce zaměstnanosti a práce HK ČR, specialistka na pracovně právní problematiku.
9:15-9:40 Možnosti a změny v sociální a mzdové oblasti
- Státní příspěvek podnikatelům na podporu zaměstnanosti (Antivirus C) / kompenzační bonus:
– do kdy je možné čerpat,
– pro koho je vhodný,
– jak ho administrovat,
– rizika neoprávněného čerpání - Veřejnoprávní odvody do pojistných systémů:
– odpuštění plateb záloh na sociální a zdravotní pojištění - Překážky v práci vs COVID 19
JUDr. Jakub Morávek, Ph.D. (Felix a spol. advokátní kancelář, s.r.o.)
Partner advokátní kanceláře Felix a spol., tajemník a odborný asistent na katedře pracovního práva a práva sociálního zabezpečení Právnické fakulty Univerzity Karlovy a místopředseda České společnosti pro pracovní právo a právo sociálního zabezpečení. Jakub Morávek je autorem či spoluautorem řady odborných publikací, včetně komentáře k zákoníku práce a učebnic z pracovního práva a práva sociálního zabezpečení.
9:40-9:50 Neplaťte penále, když nemusíte! Prokazování zásahu vyšší moci k vyvinění se ve smluvním vztahu
Dostali jste se do potíží s plněním smluvních závazků vůči obchodním partnerům z důvodu COVID nebo třeba záplav? Hrozí vám sankce? Použijte institut „zásahu vyšší moci!“
- K čemu dokument slouží a jak vám, podnikatelům, může pomoci?
- Jak se prokazuje?
- Kde ho získáte a co k tomu potřebujete?
Tomáš Zelený (Hospodářská komora ČR)
Ředitel odboru a specialista na projekty řízené ekonomické migrace pro zaměstnávání cizinců z třetích zemí v ČR. Koordinátor aktivit Asistenčních kanceláří HK ČR v zahraničí.
9:50-10:00 Přestávka
10:00-10:20 Státní příspěvek na nájmy podnikatelům z programu „COVID – Nájemné“
- Kteří podnikatelé mají na příspěvek nárok?
- Jak to celé funguje?
- Jak podat žádost o podporu?
- Do kdy bude program fungovat?
- Kde můžete získat další informace?
JUDr. Stanislav Sádovský, PhD., LLM, MSc (Hospodářská komora ČR)
Právní analytik HK ČR, 12 let přednášel právo na Pedagogické fakultě a Fakultě tělesné výchovy a sportu Univerzity Karlovy, konzultant v oblasti podnikatelského poradenství, autor řady specializovaných publikací a příspěvků do odborných sborníků.
10:20-10:50 Jak získat úvěry/záruky z programů Českomoravské záruční a rozvojové banky?
- Jak jednotlivé programy fungují?
- Co vše k jejich čerpání potřebujete?
- Do kdy budou jednotlivé programy trvat?
- Kolik je v nich ještě k dispozici peněz?
- Jak zjistíte, jestli je do programů zapojená i vaše banka?
Michal Pluta, (Českomoravská záruční a rozvojová banka)
Ředitel odboru komunikace, marketingu a strategie, specialista pro financovaní evropských projektů formou finančních nástrojů
10:50-11:00 Přestávka
11:00-11:25 Hrozící úpadek v souvislosti s COVID 19 & jak administrovat exekuce zaměstnanců
- Aplikace moratoria jako ochrany před věřiteli v souvislosti s COVID19:
– odklad splatnosti závazků,
– odložení splatnosti dluhů z důvodů mimořádných okolností. - Hrozící úpadek / insolvenční návrh:
– ozdravný proces firmy,
– konsensuální – „předbalená“ reorganizace. - Ochrana před šikanozním insolvenčním návrhem.
- Exekuce a insolvence u vašich zaměstnanců
– jak je zvládnout,
– ověřené postupy,
– povinnosti zaměstnavatele a zaměstnance.
JUDr. Ing. Helena Horová, LL.M., (H.H. Legal)
Daňový poradce, advokát, společník H.H. Legal a DV Insolvence. V oblasti insolvenčního práva působí od jeho zavedení do právního řádu v roku 2008. Navrhuje pro dlužníky i věřitele reorganizace, má zkušenosti s vedením insolvenčních řízení velkých společností (Porcela Plus, a.s., Armabeton, Palcor, Sklo Bohemia…).
Zastupuje dlužníky i věřitele, podává insolvenční návrhy na všechny formy řešení úpadku.
Mgr. Bc. Michal Hora (MDH Legal)
Společník MDH Legal, s.r.o. a ohlášený společník DV Insolvence, v.o.s. Ve své praxi zaměřuje na zejména na trestní, insolvenční a korporátní právo. Insolvenční proces řeší ze všech úhlů jako jeho správce nebo právní zástupce dlužníků či věřitelů. Ozdravném procesu s využitím přebalené reorganizace se věnuje i ve své publikační činnosti.
11:25-11:50 Bezpečnost ve firmách v Době covidové
- Co musím jako zaměstnavatel zajistit na pracovišti?
– povinnost zajištění bezpečného pracovního prostředí. - Co může/musí vyžadovat zaměstnavatel po zaměstnancích?
- Povinnosti zaměstnavatele vůči zaměstnancům?
– ošetřovné – co dělat, když chce zaměstnanec pečovat o člena rodiny?
– otázka různých režimů karantény:
– úřední karanténa,
– rozhodnutí zaměstnavatele o karanténě, - Co zajistit ve firemních prostorách, přístupných veřejnosti?
– doporučená opatření na prodejnách a v obchodech. - Povinnosti firem v souvislosti se zaměstnáváním pendlerů a agenturních pracovníků.
JUDr. Tomáš Šcerba, Local Partner (White & Case)
Člen skupiny právníků White & Case se specializací na právo informačních a komunikačních technologií. Má rozsáhlé zkušenosti v oblasti compliance, risk managementu, procesního řízení, kybernetické bezpečnosti, elektronické kontraktace, průkaznosti elektronických dokumentů, spolehlivých úložišť, archivace, spotřebitelského smluvního práva a související ochrany osobních údajů (včetně GDPR). Klientům poskytuje služby v oblasti korporátního práva, fúzí a akvizic, restrukturalizací a korporátního financování.
Mgr. Mikoláš Růžek, Associate (White & Case)
Působí v pražské kanceláři White & Case od roku 2017, kdy nastoupil ještě během studií jako právní stážista, a od roku 2018 je advokátním koncipientem a členem pracovní skupiny zaměřující se na řešení sporů, insolvenční právo, regulatorní záležitosti a soutěžní právo. Mikoláš poskytuje právní služby především v oblastech soudních i mimosoudních sporů a veřejnoprávní regulace týkající se činností či sektorů, jako je automobilový průmysl, telekomunikace, reklama či bankovnictví. Rozsáhlé zkušenosti má také v oblasti soutěžního práva.
Všichni účastníci webináře, obdrží 1-2 dny před akcí prezentace řečníků k jednotlivým blokům.
Přihlaste se ještě dnes. Zbývá už jen ?? volných míst!
B: Cena webináře:
bez DPH | s DPH | |
---|---|---|
Cena člen komory | Kč | |
Cena ostatní | Kč |
C: Jak webinář funguje?
Je to velmi jednoduché:
- V den webináře dostanete do své pošty od nás e-mail s odkazem.
- Na ten kliknete, otevře se vám YouTube a je to!
- Nemusíte nikde nic stahovat ani instalovat.
- Pak už se jen pohodlně usadíte, dáte si dobré kafe a můžete vše sledovat živě na obrazovce svého počítače/mobilu.
- Na ní uvidíte živě lektory včetně jejich prezentací.
- Komunikovat s nimi i s ostatními účastníky můžete pomocí chatu.
Časové parametry webináře:
- Jde o plnohodnotný půldenní webinář, který trvá od 9:00 – 13:00)
- jednotlivé bloky trvají cca 25 minut, pak je 20 minut na dotazy a následuje vždy 5 minutová přestávka.
D: Proč se mám na webinář přihlásit?
- 3,5 hodiny nabité spoustou praktických informací.
- On-line chat s vystupujícími.
- Možnost živé diskuze s ostatními účastníky prostřednictvím chatu po celou dobu webináře
- Prezentace všech řečníků budete mít k dispozici už předem.
- Možnost klást dotazy jednotlivým řečníkům ještě před zahájením webináře.
- Video záznam z webináře ke stažení pro každého účastníka.
- Zpětné odpovědi na otázky, které se nestihnou probrat během živého vysílání.
- Nemusíte nikam cestovat. Webinář budete sledovat tam, kde vám to vyhovuje.
- Ověřené a velmi jednoduché on-line řešení.
- Žádné speciální nároky na počítač, internet.
- Nemusíte do počítače/mobilu nic instalovat.
Pořád váháte? Tady je 6 důvodů, proč jít na webinář od Hospodářské komory:
- Ověřené znalosti z praxe
- Interaktivita
- Bez zbytečných řečí
- Intenzita výuky
- Možnost osobních konzultací s lektorem
- Sleva 20 % z kurzovného pro každého člena HK ČR
Nevyhovuje vám kurz? Vyberte si jiný: