
- akce již proběhla.
? Buďte vidět na LinkedInu! On-line webinář
9.12.2021 - 10:00 - 15:30
Navigace pro Akce

Na profesní sociální síti LinkedIn je dnes už téměř 2 000 000 Čechů. Dva miliony lidí, se kterými se kterými můžete spolupracovat, dělat business. Stačí jen vědět, jak je oslovit a zaujmout. Přijďte na toto školení a získejte návod, jak osobně na LinkedInu zaujmout a třeba se i „prodat“.
A: Co se na webináři dozvíte?
- Základní logika fungování Linkedinu a jak z ní můžete osobně těžit?
- Proč a hlavně jak si „vytuníte“ svůj osobní profil a čeho se při tom vyvarovat?
- Jaký je rozdíl mezi stránkou a osobním profilem na LinkedInu?
- Jakými způsoby si máte budovat svou úspěšnou síť kontaktů a oslovovat ty správné lidi?
- Jak na LinkedInu efektivně budovat svou kariéru?
- A jak a proč tvořit strategický obsah, který lidi zajímá?
Z důvodu nepříznivé epidemiologické situace jsme workshop změnili na on-line webinář.
Přihlaste se na workshop ještě dnes! Zbývající volná místa: Už jen ??
B: Cena webináře:
bez DPH | s DPH | |
---|---|---|
Cena člen komory | Kč | |
Cena ostatní | Kč |
C: Pro koho je webinář vhodný?
Seminář je vhodný pro všechny, kteří jsou na LinkedInu aktivní a chtějí na něm být úspěšní.
Úplnou trefou do černého je, pokud jste:
Freelancer nebo živnostník
… který hledá na LinkedInu nové kontakty a obchodní příležitosti.
Zaměstnanec
… který o sobě chce dát vědět dalším profíkům ze svého odvětví a třeba si tím říct o novou a lepší práci.
Online markeťák
…který se chce naučit, jak fungují principy osobního brandingu na LinkedInu
D: Proč se mám na webinář přihlásit?
- Budete si umět sami kvalitně spravovat váš osobní profil na LinkedInu.
- Získáte tipy, jak pracovat se skupinami na této platformě.
- Získáte tipy a triky, jak vytvářet zajímavý osobní obsah.
- Naučíte se, jak LinkedIn funguje, koho a jak tam dnes v Česku můžete oslovit.
E: Kdo bude lektorem?
Vítězslav Klement
Je od roku 2013 spojen s největší světovou i českou mediální agenturou GroupM, jejíž součástí je například online agentura H1.cz. V ní postupem času pracoval s malými i velkými firmami. Později celý tým specialistů, pečující nejen o sociální sítě globálních klientů.
Vypracovával komunikační strategie pro značky jako ŠKODA Auto, Red Bull, L ´Oréal nebo Unilever. Absolvoval zahraniční stáže v Dubaji a Madridu. V současnosti zastává v agentuře pozici Social Skillhead, kdy dohlíží na social media content & performance pro všechny mediální agentury, které jsou součástí GroupM v České republice. Také pravidelně přednáší na Vysoké škole ekonomické v Praze.
Pořád váháte? Tady je 7 důvodů, proč jít na kurz od Hospodářské komory:
-
- Ověřené znalosti z praxe.
- Interaktivita.
- Bez zbytečných řečí.
- Intenzita výuky.
- Možnost osobních konzultací s lektorem.
- Sleva 20 % z kurzovného pro každého člena HK ČR.
- Prezentace a nesestříhaný video záznam akce pro každého účastníka.
Nevyhovuje vám kurz? Vyberte si jiný: