
9 klíčových kroků, jak psát texty, které skutečně prodávají. Workshop. Brno
20.9.2022 - 9:30 - 15:30
Navigace pro Akce

Zaujměte na první pohled textem, který vzbudí silnou touhu zákazníka číst dále…. Naučte se psát atraktivní prodejní texty, díky kterým zákazník získá silnou motivaci zajímat se o produkt nebo službu. Dobrý text vyvolává ve vědomí zákazníka nesmazatelnou stopu!
A: Co se na workshopu dozvíte?
Obsah je král. A dobrý text umí vzbudit pozornost a jasně předat zákazníkovi hlavní sdělení každé reklamy.
Psaní nápaditých textů má však svá pravidla. Odhalte je!
Pište poutavé, svěží a zábavné texty, které jasně komunikují benefity dané firmy a značky!
Pronikněte do tajů prodejních textů. Získejte užitečné tipy, triky a konkrétní návody pro svou vlastní praxi v reklamě a marketingu.
B: Detailní obsah workshopu:
- Klientské zadání a jak sepsat kreativní „brief“ – správný základ pro psaní textů.
- Bez průzkumu to nejde, znáte:
– důvody spokojenosti i nespokojenosti zákazníka?
– nákupní proces zákazníka a jeho fáze? - Komunikační strategie a jak správně komunikovat hodnoty své značky?
- Jednotný vizuální styl není jenom logo:
– v čem spočívá umění psát geniální slogany?
– jednotná komunikační linka,
– jak využijete příběhy v konzistentní komunikaci? - Vymyslete kreativní koncept:
– text je jako koření, naučte se ho správně dávkovat,
– vizuál a titulek, jak rozehrát příběh
– nácvik psaní titulků - Moderní content marketing a obsahová strategie:
– myšlenka a forma,
– digitální komunikace a sociální sítě aneb organický dosah
– výzva k akci a media - Webové stránky, psaní podle zásad SEO & účinný e-mailing:
– našeptávač na vyhledávači,
– co jsou to nadpisy H1 a H2 a proč jsou důležité,
– k čemu slouží popisy fotek a co je alt text,
– tvorba hodnotného obsahu a struktura textu,
– jak psát efektivní e-mailing a praktický nácvik. - Náměty pro video marketing:
– ideový námět a struktura příběhu pro storytelling - Co jsou to #hashtagy a jak s nimi pracovat:
– specifika textů pro sociální sítě,
– jak napsat příspěvek na Facebook, LinkedIn, Instagram a Twitter.
C: Cena workshopu
bez DPH | s DPH | |
---|---|---|
Cena člen komory | Kč | |
Cena ostatní | Kč |
Přihlaste se na workshop ještě dnes! Zbývající volná místa: Už jen ??
D: Je workshop vhodný pro mě?
- Workshop je určený pro všechny, kteří potřebují vytvářet texty, které mají vyvolat požadovanou reakci na straně čtenáře, zákazníka.
E: Kdo bude lektorem?
Vít Baloušek, lektor a reklamní mág, copywriter, konzultant.
„Jedině spokojený zákazník může být věrným zákazníkem“, říká Vít Baloušek.
Začínal jako novinář, pracoval jako copywriter i kreativní ředitel, kdy řídil tým 18 pracovníků v reklamní agentuře. Má zkušenosti z mezinárodních reklamních agentur Grey, DDB, Proximity/BBDO a Leo Burnett.
Nyní se specializuje na originální vzdělávání v oblastech:
– kreativní reklamní tvorba,
– strategický marketing, tvorba značky, HR marketing,
– PR, digitální komunikace a sociální sítě, tvorba webu,
– komunikační dovednosti a techniky prodeje, management,
– automotive.
Je i lektorem marketingového vzdělávání CIMA v rámci certifikace platné pro celou EU. Je autorem první příručky o kreativní tvorbě reklamy na našem trhu – kniha vyšla v nakladatelství Computer Press pod názvem „Žijte a myslete kreativně“.
Nyní se věnuje jako lektor a trenér předávání svých zkušeností z praxe více než 27 let působení v oboru marketingu a reklamy. Školí vždy s důrazem na aplikaci do firemní praxe.
Pořád váháte? Tady je 10 důvodů, proč jít na kurz od Hospodářské komory:
-
- Ověřené znalosti z praxe.
- Interaktivita.
- Bez zbytečných řečí.
- Intenzita výuky.
- Možnost osobních konzultací s lektorem.
- Sleva 20 % z kurzovného pro každého člena HK ČR.
- Skvělé občerstvení během workshopu a teplý oběd.
- Rychlá a free wi-fi.
- Příjemné prostory RHK Brno na Výstavišti.
- Výborná dopravní dostupnost (auto – bezplatné parkování*, bus, tram)
* Mimo konání veletržní akcí.
Nevyhovuje vám kurz? Vyberte si jiný: