
- akce již proběhla.
14 kroků jak na úspěšnou firemní reklamu na Facebooku a Instagramu. Vyprodáno
20.3.2019 - 9:00 - 15:00
Navigace pro Akce

Směřuje vaše facebooková a instagramová reklama na zákazníky ve věku 18 – 65 let, muže a ženy z celé ČR? OK, proč ne, dělají to tak přece téměř všichni. A co když lze zacílit mnohem, mnohem přesněji?
Můžete mířit na kontakty z vaší firemní databáze, návštěvníky, kteří již někdy byli na vašem webu, fanoušky stránky nebo si definovat vlastní cílové publikum podle obecných zájmů.
Oslovte třeba za cenu 150 Kč přes 15.480 lidí z Jihlavy a okolí, kteří mají zájem přímo o váš produkt, zboží, službu.
Přes 5.000.000 Čechů je na Facebooku. Většina několikrát denně. Instagram se zase těší stále větší oblibě především u mladých lidí. Udělejte z nich své zákazníky. Oslovte je cílenou reklamou a výsledek změřte. Vaše konkurence už to dělá.
Cílem workshopu je, abyste si byli sami schopni spustit kampaň, nastavit cílové publikum, remarketing a vyhodnotit výsledky.
A: Co se na workshopu dozvím?
Proč inzerovat na Facebooku a Instagramu
- shrnutí základních informací, bez kterých to fakt nejde
Business Manager
- rozdíl mezi ním a klasickou stránkou na Facebooku
- co umí
- proč ho používat
Aktivace Business Manageru
- nastavení a propojení stránek a reklamního účtu s Business Managerem
Na co se zaměřit před startem kampaně aby to celé fungovalo jak má
- produkt
- webové stránky …
Zákazník a cílové skupiny
- k čemu jsou vlastní okruhy uživatelů
- jak je definovat a nastavit
Pixel jako základ pro veškerá měření
- co to je a k čemu slouží
- jak ho vytvořit a implementovat
Cíle kampaní
- čeho má inzerce dosáhnout
- jak je nastavit
Správa kampaní
- jak se o kampaně starat
- co hlídat
- nastavení optimální ceny kampaně
Měření výkonu kampaní
- kdy a co měřit
- jakým metrikám věnovat největší pozornost
Struktura kampaně
- formáty
- návštěvnost
- konverze
Reklamní sestavy
- k čemu jsou dobré a jak fungují
Zobrazování inzerce
- mobil
- desktop
- instagram …
Reklama a kreativa
- jak zvolit správnou kreativu, aby odpovídala cílové skupině
Optimalizace
- jak se o kampaně starat
- A/B testování
- přesouvání rozpočtů
Cena kurzu
bez DPH | s DPH | |
---|---|---|
Cena člen komory | 3.150 Kč | 3.812 Kč |
Cena ostatní | 3.700 Kč | 4.477 Kč |
B: Je workshop vhodný pro mě?
Každý účastník by již měl mít aktivní svůj osobní profil. Plusem je zkušenost se správou firemních stránek, není to ale nezbytná podmínka. Znalost Business Manageru není nutná. A nezapomeňte notebooky s sebou.
C: Kdo bude náš lektor?
Bára Talášková
Sociální síť Facebook je mojí vášní už od roku 2009 a postupně se stala moji prací i koníčkem.
Před třemi lety jsem zaměřila svoji specializaci výhradně na placenou reklamu na Facebooku a každý den řeším kampaně různorodých projektů. Spolupracuji s klienty, jejichž značky najdete na trhu už několik let nebo i s nováčky, kteří si své místo v online světě teprve potřebují získat. Kampaně inzeruji v rámci České republiky, v Německu, Rakousku, Velké Británii nebo na Slovensku.
Kampaně spravuji značkám Canon, Philips TV, Somersby, Cetin, Bamboolik, Sense Coco a dalším.
Facebook mě baví a je pro mě nepostradatelnou součástí života. Ráda využívám netradiční reklamní formáty a baví mě sledovat úspěchy a růst mých klientů.
Pořád váháte? Tady je 10 důvodů, proč jít na kurz od Hospodářské komory:
- Ověřené znalosti z praxe
- Interaktivita
- Bez zbytečných řečí
- Intenzita výuky
- Možnost osobních konzultací s lektorem
- Sleva 15 % pro každého člena HK ČR
- Občerstvení během kurzu
- Rychlá a free wi-fi
- Moderní prostory Florentina
- Výborná dopravní dostupnost (vlak, metro, bus, tram)