
- akce již proběhla.
? Jak úspěšně budovat značku? On-line webinář
30.11.2021 - 9:30 - 12:00
Navigace pro Akce

K čemu je dobré mít svoji značku? Jak mě může pomoci v prodeji? Odlišit od konkurence? Získejte odpovědi na tyto a další otázky na webináři „Jak úspěšně budovat značku“?
A: Co se na webináři dozvím?
Po absolvování tohoto interaktivního praktického webináře odhalíte klíčové behaviorální principy, které se týkají značky a komunikace, a naučíte se je aplikovat v praxi. K tomu získáte odpovědi na otázky:
– Co je salience značky?
– Jaký vliv na ni mají symboly značky?
– Jaké jsou postupy pro budování funkčních symbolů značky?
– Jak zohlednit symboly značky při psaní kreativního zadání/briefu?
Každý účastník dostane před zahájením akce prostřednictvím PPL kurýra tištěné karty, se kterými budete během webináře pracovat. Uvádějte proto prosím v přihlášce adresu a mobilní telefon (pro PPL kurýra), kam budete chtít karty zaslat.
B: Cena webináře
bez DPH | s DPH | |
---|---|---|
Cena člen komory | Kč | |
Cena ostatní | Kč |
Přihlaste se na webinář ještě dnes! Zbývající volná místa: Už jen ??
C: Je webinář/seminář* vhodný pro mě?
Jako manažer/ředitel marketingu budete moci lépe:
- Poznat, jak funguje motivace a lidské rozhodování při volbě značky produktu nebo služby.
- Jaká jsou “pravidla podvědomí” a tedy využití psychologie v komunikaci značky.
- Dlouhodobě strategicky řídit svoji značku přes její symboly.
- Srozumitelně zadat kreativní zpracování reklamních kampaní agentuře nebo grafikovi.
Jako majitel budete moci lépe:
- Tvořit strategii komunikace vaší firmy na základě dat o reálných potřebách vašich klientů na B2C i B2B trhu.
D: Proč se mám na seminář/webinář* přihlásit?
Získáte inspirační karty Symboly značky a dozvíte se:
– jak s nimi pracovat na praktickém workshopu a co vám to přinese do budoucna,
– jak funguje lidské rozhodování o značkách,
– proč se při práci se značkou zaměřit právě na symboly,
– jak si sami sestavíte kreativní zadání pro agenturu nebo grafika, aby se symboly značky pracoval.
E: Kdo bude lektorem?
Jiří Boudal
Zkušený sociolog. Spoluzakladatel inovativní technologické výzkumné agentury Behavio Labs, která se zabývá skutečnými motivacemi zákazníků při rozhodování na základě poznatků psychologie a neurologie.
Jiří je i spoluautor inspiračních karet Symboly značky. Podílel se na metodice stovek výzkumů v komerční, veřejné i neziskové sféře. Zkušený přednášející na konferencích a oblíbený lektor seminářů.
-
Pořád váháte? Tady je 8 důvodů, proč se přihlásit na webinář od Hospodářské komory:
- Ověřené znalosti z praxe
- Interaktivita
- Bez zbytečných řečí
- Intenzita výuky
- Možnost osobních konzultací s lektorem
- Sleva 20 % z kurzovného pro každého člena HK ČR
- Originální prezentace lektora ke stažení po ukončení kurzu
- Nesestříhaný videozáznam celé akce ke stažení
Nevyhovuje vám kurz? Vyberte si jiný: