
- akce již proběhla.
? 9 klíčových kroků, jak psát texty, které skutečně prodávají. On-line webinář
17.6.2021 - 10:00 - 16:00
Navigace pro Akce

Zaujměte na první pohled textem, který vzbudí silnou touhu zákazníka číst dál. Naučte se psát atraktivní prodejní texty, díky kterým začne toužit zákazník vašem produktu nebo službě.
A: Co se na webináři dozvíte?
Obsah je král. A dobrý text umí vzbudit pozornost a jasně předat zákazníkovi hlavní sdělení každé reklamy. Má však svá pravidla. Odhalte je!
Pište poutavé, svěží a zábavné texty, které komunikují benefity vaší firmy a značky! Pronikněte do tajů prodejních textů. Získejte užitečné tipy, triky a konkrétní návody pro svou vlastní praxi v reklamě a marketingu.
B: Detailní obsah školení:
- Klientské zadání a jak sepsat kreativní „brief“ – pohled komunikační agentury.
- Bez průzkumu to nejde:
– důvody spokojenosti i nespokojenosti zákazníka,
– nákupní proces zákazníka,
– jaké fáze procesu využijete pro svou komunikaci? - Komunikační strategie a jak komunikovat hodnoty své značky?
- Jednotný vizuální styl není jenom logo:
– v čem spočívá umění psát geniální slogany?
– jednotná komunikační linka,
– jak navážete na příběh v konzistentní komunikaci? - Vymyslete kreativní koncept:
– text je jako koření, naučte se ho správně dávkovat,
– vizuál a titulek, jak rozehrát příběh
– nácvik psaní titulků - Moderní content marketing a obsahová strategie:
– hodnota a forma,
– digitální komunikace a tvorba webu. - Webové stránky, psaní podle zásad SEO & účinný e-mailing:
– našeptávač na vyhledávači,
– co jsou to nadpisy H1 a H2 a proč jsou důležité,
– k čemu slouží popisy fotek a co je alt text,
– tvorba hodnotného obsahu,
– jak psát efektivní e-mailing
– cíl,
– struktura textu,
– nácvik psaní e-mailů. - Náměty pro video marketing:
– jak je sepsat. - Co jsou to #hashtagy a jak s nimi pracovat:
– specifika textů pro sociální sítě
– jak napsat příspěvek na Facebook, LinkedIn, Instagram a Twitter.
Přihlaste se na webinář ještě dnes! Zbývající volná místa: Už jen ??
C: Cena webináře:
bez DPH | s DPH | |
---|---|---|
Cena člen komory | Kč | |
Cena ostatní | Kč |
D: Je webinář vhodný pro mě?
- Webinář je určený pro všechny, kteří potřebují vytvářet texty, které mají vyvolat požadovanou reakci na straně čtenáře, zákazníka.
H: Kdo bude lektorem?
Vít Baloušek, lektor a reklamní mág, copywriter, konzultant.
„Jedině spokojený zákazník může být věrným zákazníkem“, říká Vít Baloušek.
Začínal jako novinář, pracoval jako copywriter i kreativní ředitel, kdy řídil tým 18 pracovníků v reklamní agentuře. Má zkušenosti z mezinárodních reklamních agentur Grey, DDB, Proximity/BBDO a Leo Burnett, specializuje se nyní na originální vzdělávání v oblastech:
– kreativní reklamní tvorba,
– strategický marketing, tvorba značky
– brand management,
– komunikační dovednosti a techniky prodeje,
– digitální komunikace a sociální sítě a také na oblast automotive.
Je i lektorem marketingového vzdělávání CIMA v rámci certifikace platné pro celou EU. Je autorem první příručky o kreativní tvorbě reklamy na našem trhu – kniha vyšla v nakladatelství Computer Press pod názvem „Žijte a myslete kreativně“.
Nyní se věnuje jako lektor a trenér předávání svých zkušeností z praxe více než 25 let působení v oboru marketingu a reklamy. Školí vždy s důrazem na aplikaci do praxe.
Pořád váháte? Tady je 7 důvodů, proč jít na kurz od Hospodářské komory:
-
- Ověřené znalosti z praxe
- Interaktivita
- Bez zbytečných řečí
- Intenzita výuky
- Možnost osobních konzultací s lektorem
- Sleva 20 % z kurzovného pro každého člena HK ČR
- Nesestříhaný video záznam z akce pro každého účastníka
Nevyhovuje vám kurz? Vyberte si jiný: